음악방

[스크랩] You raise me up 원곡(sung by Secret Garden)

방울꽃 2011. 11. 5. 17:04


 

 

 

 

 

You raise me up 원곡(sung by Secret Garden)


When I`m down and all my soul so weary

 

when trobles come and my heart burdened be

 

then I am still and wait here-in the sil-ence

 

un-til you come and sit-a while with me


You raise me up
당신이 나를 일으켜 주시기에

so I can stand on mountains
나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

You raise me up
당신이 나를 일으켜 주시기에

to walk on stormy seas
나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다

I am strong, when I am on your shoulders
당신이 나를 떠받혀 줄 때 나는 강인해 집니다

You raise me up
당신이 나를 일으켜

to more then I can be
나보다 더 큰 내가 되게 합니다



You raise me up
당신이 나를 일으켜 주시기에

so I can stand on mountains
나는 산에 우뚝 서 있을 수 있고

You raise me up
당신이 나를 일으켜 주시기에

to walk on stormy seas
나는 폭풍의 바다도 건널 수 있습니다

I am strong, when I am on your shoulders
당신이 나를 떠받혀 줄 때 나는 강인해 집니다

You raise me up
당신이 나를 일으켜

to more then I can be
나보다 더 큰 내가 되게 합니다


 

 

 

You raise me up 원곡(sung by Secret Garden)



출처 : 행복하세요
글쓴이 : 억새 원글보기
메모 :